Buscar este blog

jueves, 10 de junio de 2010

Reporteros REC, "Estem despullats en la red?"


Aquest és l'últim treball que hem fet durant el curs, del que he comentat en l'anterior article.


Un dijous varem veure a classe de CMC, ciències per al món contemporani, un programa de "Reporteros REC" del canal "CUATRO", Estamos desnudos en internet?.

El programa tracta sbre les reds socials a internet i els seus problemes, els inconvenients i sobre tot els grans perills com perdre no només intimitat, sinó inclòs diners del banc.


Un dels temes que més impressió m'ha causat ha sigut que en pocs minuts un senyor(detectiu privat) que no coneix de res a un altre, pot arribar a saber les seves dades personals, on viu, etc,... quins són els seus "hobbits", on surt amb més freqüència,...

També em va, d'una manera..."espantar" quan vaig veure com un noi jove va perdre una quantitat específica de diners del seu compte bancari per culpa d'un hacker en internet.

Jo crec que no ens em de confiar massa de internet, encara que coneixis al 99% a l'altra persona, ja que aquell 1% és molt perillòs i la nostra vida està al abast de qui vulgui en tan sols un "clic!".




La conclusió que vaig tenir desprès de veure el programa va ser que sí pots estar segur en internet, aixó sí, sense que aquest existeixi durant el teu dia a dia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Comenta'm!